Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Urząd Gminy Hażlach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Hażlach.
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-04-09.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Aktualnie trwają prace nad pełnym dostosowaniem strony internetowej do wymogów prawnych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 33 856 94 92. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Parter: Urząd Pocztowy, Bank Spółdzielczy,
Parter (wejście boczne): Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Mienia,
I Piętro: Biuro Rady Gminy, Promocja Gminy i Turystyka, Urząd Stanu Cywilnego, Sala Ślubów, Sala Sesyjna, Sekretariat, Wójt Gminy, Sekretarz Gminy, Referat Oświaty, Sportu i Zdrowia, Referat Organizacyjny, Pełnomocnik do spraw Informacji Niejawnych, Inspektor Ochrony Danych, Referat Finansowy, Skarbnik Gminy, Referat Podatków i Opłat Lokalnych, Kasa,
II Piętro: Referat Gospodarki Komunalnej, Fundusz Sołecki.
Wejście główne i wejście boczne do budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Biura obsługi interesantów, sekretariat oraz referaty Urzędu Gminy ulokowane są na pierwszym i drugim piętrze budynku. Przy wejściu głównym i wejściu bocznym do Urzędu Gminy zamontowano wideodomofony celem umożliwienia kontaktu z odpowiednim pracownikiem.
W budynku brak windy. Na klatkach schodowych zamontowane są poręcze.
W budynku znajduje się pętla indukcyjna oraz oznaczenia w alfabecie Braille’a. Nie ma platform, informacji głosowych, oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W niedalekiej odległości od wejścia głównego znajduje się jedno miejsce przewidziane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Od 9 kwietnia 2024 roku Urząd Gminy Hażlach zapewnia wszystkim osobom uprawnionym bezpłatną pomoc tłumacza języka migowego przy bezpośrednim załatwianiu spraw urzędowych. Osoby uprawnione do skorzystania z pomocy tłumacza migowego, w celu rezerwacji terminu spotkania, winny zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą w Urzędzie – wybierając jedną z form kontaktu:
1. wysłać e-mail na adres: ug@hazlach.pl;
2. telefonicznie: +48 33 8569 555 wew. 32 lub 57 (korzystając z pomocy osoby przybranej);
3. bezpośrednio w Urzędzie korzystając z pomocy osoby przybranej;
4. listownie: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach.
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. imię i nazwisko osoby uprawnionej;
2. propozycję terminu wizyty w Urzędzie;
3. krótkie określenie sprawy;
4. kontakt zwrotny, na który zostanie wysłana informacja z potwierdzeniem terminu wizyty (numer telefonu, adres e-mail).
Termin wizyty uzależniony jest od aktualnej dostępności tłumacza języka migowego.
Budynek nie jest wyposażony w aplikację tłumacza polskiego języka migowego.
Urząd Gminy Hażlach, ulica Główna 57, 43-419 Hażlach,
adres e-mail: ug@hazlach.pl,
numer telefonu: 33 856 94 92, 33 856 94 79,
numer fax: wew. 52.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |